onsdag 21 mars 2012

Onsdag

God morgon!

Sitter på tuben påväg till praktik nu, passerar i detta nu bron mellan Slussen och Gamla stan. Solen strålar och speglas i vattnet, det blir (är) en fin dag idag! :) Och åh vad härligt det är att det blir ljust så tidigt nu. Inte ens när jag kliver upp vid 5 är det sådär ruggigt mörkt! Men.... Nu är jag vanskligt trött på min praktik. Känns inte kul och utvecklande längre. På sistone har det mest känts som att man haft nån slags samordnarroll istället för sjuksköterska (var är teorikursen i det?! Hehe). Sitter mer vid telefonen och datorn än träffar patienterna - tråkigt! Men nu är det bara denna vecka, nästa vecka och 3 dagar veckan efter det, sen är min geriatriska praktik slut och jag intar istället en kardiologisk avdelning på Danderyd. Fast först tar vi påskledigt och flyger till fjälls över påskhelgen. Läääääängtar!

Nej nu ska jag slå igen ögonen sista biten här. Så länge bjuder jag på lite bilder på Agnes från senaste handlingen. Allt blir verkligen mkt roligare när man har en liten med. Så länge man har tid dvs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar