lördag 17 mars 2012

Kärleken till en sko

Goddag lördag! Haft världens slappaste härligaste morgon med mina älsklingar UTAN mobil och dator, välbehövligt!

Nu har vi köpt skor till Agnes. Kärleken mellan mig (oss) och dessa skor har växt sig starkare med tiden. Första gången jag såg blommorna tänkte jag bara: "Nej. Vita ska det va." Men här om dagen när A fick prova de blommiga då vita inte fanns så slog den ner som en blixt från klar himmel. Stor sann kärlek, och sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på dem ;) Mina gamla skokänslor (var galen i skor förut och hade många många fler än idag) kom tillbaka! Blommor is the shit, så Agnes, och så otroligt fina! Sitter som gjutna på hennes små fötter, stadiga som bara den. Storlek 20. Agnes första riktig skor <3 (fäller en tår, heehehehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar