onsdag 28 mars 2012

Skit-dag

God kväll i stugorna! Igår svävade jag på rosa moln hela dagen och kvällen, idag har det inte varit fullt lika trevligt (även fast jag lever på gårdagen fortfarande). Det började i morse med att jag hellre ville skjuta mig än kliva upp typ. Att Agnes grät av och till från 4 till 5 när jag klev upp var en bidragande orsak, liksom att jag gick och la mig efter halv elva igår ....... Väl framme på sjukhuset kommer jag på att jag måste hämta ut nya kläder - stress! Byter om i rasande fart, slänger in kläder och väska i skåpet och trycker igen låset. FAN - nyckeln ligger i jackfickan. I skåpet. Ingen extranyckel. Det satte standarden för min dag. Och som bonus så har halsont och huvudvärk kantat den, men förhoppningsvis bryter det inte ut i någon kraftig influensa denna gång.

Ja ja - Man måste ha tråkigt för att annars vet man inte när man har kul, som Alfons farmor skulle säga.  Agnes var en ängel som somnade på en sekund efter att vällingen var slut och nu sitter jag uppkrupen i soffan i mjukiskläder och sminket borttvättat och tittar på Greys. Och internetshoppar. Har varit farlig på det, ja shopping över lag, på sistone. I förrgår fick dag- och nattkräm från Vischy följa med hem, igår köpte jag smink från I.D och idag har jag klickat hem lite kläder till Agnes, bland annat den söta jackan här nere och ett par underbara röda sandaler. Vilken otroligt söt liten tomte hon kommer vara i dom :-D 

Från Laredoute där det är 40% på en vara nu.

Från Ellos


1 kommentar:

  1. Äsch! Du får tänka på allt roligt som händer till sommaren så känns såna skitdagar inte så jobbiga längre ;) <3 /Carro

    SvaraRadera