torsdag 22 mars 2012

Sol-lapare

Ah, bästa dagen att vara ledig på! Blev en riktigt kort vecka för mig det här, tre dagars jobb bara - helt lagom om ni frågar mig ;) Skulle egentligen gått kväll idag men då min handledare ville vara ledig ikväll och inte kunde byta till dag om hon hade mig och Elin (studenter båda två) med sig så löste hon det till sist med att säga att vi skulle vara lediga "eftersom alla sjuksköterskor skulle på möte och bara en var kvar och passade avdelningen och då kunde inte hon ha studenter" (Eh, hela eftermiddagen och kvällen är alla sjuksköterskor borta så det bara är en kvar? Hehe yeah right, men jag klagar inte) ;) Sitter på en bänk i solen och njuter av värmen och lyssnar på radion medan Agnes sover i vagnen. När hon vaknar går vi hem till Felicia och Elias. Emil jobbar kväll... Och annars är det bara en riktig toppen-dag idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar