torsdag 22 mars 2012

WHAT A DAY!

Som jag skrev i förra inlägget så har detta verkligen varit en fantastiskt bra dag! Inte bara att jag varit ledig, haft en heldag med Agnes och att det varit vår med näst intill sommarvärme. Nej, idag är det verkligen något UTÖVER det "vanliga" ... Jag fick nämligen klart med sommarvikariat på en infektionsavdelning till sommaren!!! Wiie, vad jag är glad. Min handledare på min nuvarandra praktik hade sagt så fina ord till min blivande chef så chefen sa att vill jag ha jobb till sommaren så får jag det :-) Kuuuuuuul! Men inte nog med det, efter kaffe i vårsolen så hängde vi på lekparken jag och Agnes, och vad händer då? JO! Agnes tar TRE STADIGA STEG, utan att hålla i sig i någonting. Alltså de första stegen, idag den 22:a mars! Duktiga lilla älsklingen! 

Och med det i bagaget så spatserade vi lyckliga upp till F och E där vi hade en riktig myseftermiddag och kväll och blev bjudna på middag och en massa tokigheter, surr och bus! Dom här två små krigarna (nedan) tar efter varandra så himla mycket och ska vara upp-i varandra hela tiden. De leker så himla fint och är så himla góa och fina! <3

1 kommentar: